Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ΒΙΒΛΙΟΑΙΝΙΓΜΑΤΑ

ΜΑΘΗΤΕΣ

Παιδιά, διαβάστε τα βιβλιοαινίγματα και ανακαλύψτε ποιους ήρωες κρύβουν!


Αγόρι ξύλινο είμαι εγώ
μα έφυγα απ΄το σπίτι
και όταν λέω ψέματα...
να μια μεγάλη μύτη!
                                                Ποιος είμαι;

 

Είμαστε αδέρφια στρουμπουλά

και νοικοκυρεμένα

χτίζουμε τα σπιτάκια μας
με ξύλο, άχυρο, πηλό
και τούβλα ένα ένα.
                    Ποιοι είμαστε;


Άσπρη σαν το χιόνι
ζούσα στο δάσος
με τους εφτά νάνους
μέχρι που ένας πρίγκιπας
 με πήρε σε παλάτι.
                            Ποια είμαι;



Είμαι διαφορετικός
χαρούμενος και παρδαλός
οι φίλοι μου με αγαπούν
γιατί τους κάνω να γελούν!
                                Ποιος είμαι;

   
Ντυμένη με κουρέλια
και στάχτη στην ποδιά
μεταμορφώθηκα μεμιάς
σε όμορφη  πριγκίπισσα
με γυάλινα γοβάκια.
                                Ποια είμαι;


Είμαι ζώο πονηρό
και πάντοτε πεινάω
σημειώνω σε κατάλογο
τι θα ΄θελα να φάω.
                     Ποιος είμαι;


Του βασιλιά είμαι βοηθός
κι έχω μυαλό ξυράφι
και περπατώ καμαρωτός
μ’ ένα ζευγάρι μπότες.
                        Ποιος είμαι;

                                     

Είμαι μεγάλη, λαίμαργη
και στο βυθό γυρίζω
και ό,τι υπάρχει γύρω μου
 εγώ το εξαφανίζω.
                             Ποια είμαι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου